birgitte.reismee.nl

Finale!

Lieve Allemaal,

Heel erg bedankt voor alle lieve en enthousiaste reacties op mijn verhalen. Blij dat het naar meer smaakt maar dit is de laatste. Wie weet win ik nog de loterij en ga ik nog meer reizen. Ik heb Nieuw-Zeeland, Australie, Canada en Hawai nog op mijn reis-verlanglijstje staan.

De terugvlucht ging prima al had ik in Egypte wel een souvenir in de vorm van een naar bacteriebeestje opgelopen. Ondanks de darmproblematiek kwam ik heelhuids op Schiphol aan, waar een heus welkomstcomite me te wachten stond. Heerlijk! Voelde me een echte wereldreiziger.

Natuurlijk kwamen alle verhalen meteen bovendrijven dus we hebben eerst een uurtje op een terrasje in de frisse (zeg gerust ijzige) Hollandse wind gezeten.

Ik moet bekennen dat het wel ERG wennen is op Hollandse bodem. Ben al weer aan het werk en de Universiteit begint ook deze week ,dus ik ren weer van hot naar her. Maar ik wilde jullie toch nog een paar foto's laten zien van het prachtige Chipangali en misschien zit er stiekum ook wel eentje uit Egypte bij.

Vanuit mij luie stoel voor mijn computer een dikke kus en heel erg bedankt voor het meereizen!

Reacties

Reacties

Carla

Ik hoorde al van Krystle dat je weer terug was op Nederlandse bodem...ja dat is even afkicken hè!!
Wat een lekker ding die Moses...hoog zit je dan hè...
Nou meis....werkse...en ga maar flink sparen voor je volgende reis.
Dan lees ik gewoon weer mee hoor!!

groetjes Carla.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active