birgitte.reismee.nl

Waar ben ik aan begonnen?

Nog 1 nachtje slapen.......

Gisteren de laatste vaccinaties gehad en had speciaal voor de gelegenheid een fotografe mee genomen om het 'moment supreme' vast te leggen. Dat ging jammer genoeg mis want het spikssplinternieuwe toestel vloog met een boogje door de kamer om zijn laatste rustplaats op de stenen vloer te vinden. Het was ook zo'n slipperig dingetje......Ach gossie! Niets getreurd want bol.com was zo lief om binnen 24 uur!!!! jaja!! een nieuwe bij mij thuis te bezorgen. Wat leven we toch in een snelle wereld. De postbode had ook al begrepen dat ik naar Afrika ging, een klein dorp is Culemborg toch, en was zo vriendelijk om me er op te wijzen dat het echt HEEL gevaarlijk en ook nog eens HEEL warm was in diep donker Afrika! Hij hoopte mij over een paar weken weer te zien. Ik knikte hem blijmoedig toe en zei dat ik hetzelfde hoop. Toch fijn als wildvreemde mensen zich zo bezorgd tonen haha.

Wat wel jammer was, is dat ik geen foto had van Dr. Di Maio (Traveldoctor) die mij de rabies- injectie gaf. We hadden nog wel speciaal geposeerd voor de gelegenheid. Maar ja als de vaccinaties maar werken! Ik hoop wel dat na 3 herhalingsbezoeken en tig (ok overdreven maar toch) injecties er IEMAND is die toehapt want het zou zonde zijn als al die antistofjes niet worden gebruikt.

Heb mijn laatste avondmaal bij Axelle en Mike gegeten. Heerlijk pizza! Els kwam chocolade brengen tegen de zenuwen (werkt echt beter dan valium).En morgen wordt ik door Mara, Martijn en Dineke weggebracht naar Schiphol. Er is me verzekerd dat ze huilend meerennen met het vliegtuig dus ze zijn er in ieder geval zeker van dat ik vertrek!

Waar ben ik aan begonnen?

Maar ja wie A zegt moet ook Zimbabwe zeggen. Lieve ouders, zus , familie en vrienden. We smsn, bellen , skypen en bloggen er op los maar eerst.........Afrika Here I Come!

Reacties

Reacties

m(en)ax

Ha Dora Explorer!!!!!

Goed geslapen? Neri heeft ons in vertrouwen verteld dat haar big sister from africa is waiting for miss De Vries from Holland to deliver her babieeees......
Als dat niet een warm welkom is! Heel veel plezier lieve schat, wij wensen je een goede reis, zonder dikke zwetende medepassagiers. En onthoud goed: neem altijd een aansteker mee op zak, dat gedoe met stokjes om een uurtje aan te steken is nergens meer voor nodig in deze tijd. Als jij in de bushbush vast zit, dan kun je met gemak je vuurtje aansteken. Alleen nog een buffel overmeesteren en jij hebt de heerlijkste afrikaanse steak ........ Dag mop, veel plezier voor nu en tot later

Laura

Ha huisgenootje!

Ik was vanochtend veel te laat om je nog fatsoenlijk gedag te kunnen zeggen (ik moest de trein halen om de koopzondag te werken). Maar ik wens je heel veel plezier en hoop toch dat die antistofjes niet hun werk hoeven te doen! Geniet van je reis en de ervaringen die je gaat opdoen. Heel veel liefs en een knuffel.

Els

He meissie ik zal je op de hoogte houden van ons westerse zondag ritueel De dance Battle....Aenea houdt je plekkie op dit moment warm ;-)

mara

hello luv, OMG hoe is t nu? Alleen al van aan je denken ben ik doodmoe elke tussenstop, boarding en vertrek heb ik meegemaakt. Wat een reis moet het geweest zijn zeg! Ben benieuwd hoe je je voelt en hoe je ervaringen tot nu toe zijn.

m(en)ax

Nou Mara, ik ken dat. En denk ik het niet en zit ik eindelijk weer rustig op de bank de dnacebattle te kijken komt mike wel: ik denk dat ze nu wel in Cairo zit.........
Jemig, Bir, dit doe je ons nooit meer aan. Al heb je straks de leukste reis van je leven, als je nu maar weet dat je van ons niet nog een keer mag! Geniet er nu dus maar volop van.
Je laat vanavond wel een berichtje achter als je goed en wel aangekomen bent hoor!!!!!
Dag lieffie, tot later......

segher brons

hee birgitte,
hoe is de reis gegaan?
daar is het denk ik lekker warm terwijl het hier lekker regent.
heel veel plezier daar nog

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active